Przekonaj się czego nie wiesz o pozycjonowaniu - Pozycjonowanie

tanie pozycjonowanie Katowice

Współczesne formy reklamy

Trzeba przyznać, że z roku na rok zainteresowanie e-marketingiem jest coraz większe. Powstaje coraz więcej ośrodków, w których można pobierać nauki w tym zakresie. Warto korzystać z tego typu usług, ponieważ jest to jeden z obe

Przekonaj się czego nie wiesz o pozycjonowaniu - Pozycjonowanie tanie pozycjonowanie Katowice
cnie najskuteczniejszych metod na zwiększenie własnej popularności na rynku. Na pewno jest to świetny pomysł na promocję produkowanych przez własną firmę towarów czy zdobywanie kolejnych klientów.

Nic więc dziwnego, że obecnie właściwie w każdym większym zakładzie znajdziemy specjalistów zajmujących się marketingiem internetowym. Jest to jedna z najprężniej rozwijających się dziedzin współczesnej reklamy. Na pewno inwestycja w tym zakresie szybko przyniesie pozytywne rezultaty, ponieważ e-marketing to naprawdę skuteczna forma reklamy.


Internetowy marketing w Wikipedii

Marketing internetowy ? forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony WWW (World Wide Web). Służy do przesłania informacji marketingowej i pozyskania klientów. Przykłady marketingu internetowego to przede wszystkim różne formy reklamy między innymi strony rezultatów wyszukiwarki, baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing, łącznie z e-mail spam.

Początkowo reklama w Internecie przyjmowała formę tzw. mailingu, czyli wysyłania reklam za pomocą poczty elektronicznej. W 1993 roku nastąpiła rewolucja ? powstała przeglądarka internetowa Mosaic, która potrafiła wyświetlać grafikę i ramki. Od tej pory reklamodawcy mogli dotrzeć do większej liczby potencjalnych odbiorców, a sama reklama mogła przyjąć formę graficzną. Druga połowa lat 90. XX wieku, to bardzo dynamiczny rozwój Internetu i technologii z nim związanych, w tym także reklamy.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Marketing_internetowy


Czym jest URL? Odpowiada Wikipedia

URL (ang. Uniform Resource Locator) ? oznacza ujednolicony format adresowania zasobów (informacji, danych, usług) stosowany w Internecie i w sieciach lokalnych.

URL najczęściej kojarzony jest z adresami stron WWW, ale ten format adresowania służy do identyfikowania wszelkich zasobów dostępnych w Internecie.

Standard URL opisany jest w dokumencie RFC 1738.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Uniform_Resource_Locator